mandag 1. mai 2017

17 mai, del to ♥

"Baksida" på min fyste heilsides PL
høver godt til 
Project Life i Norge si mai utfordring
JA vi elsker dette landet ♥
Ved kyrkja står der to bautaer ↑ ↓
over falne breimningar under 2 verdskrig. 
Desse vert markerte kvert år.
Vi har godt av å bli minte på kva som skjedde.
Eg er inspirert av fargane raudt & grønt og teksten.
Det er viktig å leve i nuet, men ikkje ta noko for gitt ...

Utklippsarket eg har brukt heiter Nasjonaldag og du finn det her
Elles er det Maja Design som har det rutete arket.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Flott side, Audhild. Og du har så rett, så rett. Viktig å huske på det som en gang har hvert. Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sin Mai utfordring :-) KLem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  3. Fin sida och bra text och påminnelse att se tillbaks på. Tack för att du deltar i utfordringen hos PL i Norge! / DT-Gunilla

    SvarSlett
  4. Så fin side du har laget:) Flotte bilder og fint pyntet. Fint å se det flotte landskapet med snø på toppene for meg som kommer fra "lavlandet" Klem DT-Bente-Heidi

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥